9 Aralık 2013 Pazartesi

ÇALIŞANLARA ÖZEL EKMEK

8 GÜNLÜK EKMEK


Aynı ekmek tarifinin malzemelerinin artmış hali.

  • 16 kaşık yulaf kepeği
  • 5 kaşık tepeleme yoğurt (katı yerinden)
  • 4 yumurta 

Çırpılır 30 dk bekletilir. 2 paket Kenton kabarta tozu ilave edilerek tekrar çırpılır 160 dereceye ayarlanmış soğuk fırına atılır. 

Ben çalıştığım için oranı biraz fazla tutuyorum. Buzdolabın da saklıyorum. Son günlere doğru kurusa da benim için sakıncası yok. Her şekilde yemeyi seviyorum :)

Ama siz üşenmiyor iseniz daha küçük oranlarda yaparak taze taze yiyebilirsiniz.




4 yorum:

  1. gul hanım selamlar atak evresınde 1 kasık yulaf kepegı yerıne bu ekmekden bır dılım yıyebılınırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın ne olur gözden kaçırmışım. 10 a bölerseniz 1 dilim yenebilirdi.

      Sil