9 Aralık 2013 Pazartesi

Havuçlu Dukan Kekim ve Çay Keyfi


Akşam işten geldikten sonra hele ki yemek telaşından sonra yapılabilecek en keyifli şey kekimle beraber çayımı yudumlamak. Bu arada ekmeğimi de fırına attım pişiyor :)



Bazı tarifler vardı ama ben kafama göre takıldım :)

3 orta boy havuç
6 kaşık yulaf kepeği galeta karışımı
6 kaşık süt tozu
6 kaşık toz tatlandırıcı (damak tadınıza göre ayarlamanız şiddetle tavsiye edilir. Tatlandırıcı markasına göre de değişiyor.
2 yumurta
Küçük bir su bardağı süt (bir dahaki yapışıma 2 parmak eksik koyacağım içi biraz nemli kaldı :)) 
Kenton kabartma tozu 
3/4 damla vanilya aroması
Tarçın (ben içine koymayı unutmuşum ikiye bölüp içine serptim)

Hepsini çıptım ve 160 derece fırında 1 saat pişirdim. Fırınınıza göre ayarlarsanız sonuç hüsran olmayacaktır. Benimkinin çok iyi pişirdiği söylenemez :)

Afiyet bol eksi olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder