19 Şubat 2014 Çarşamba

ÖĞLEN YEMEKLERİM

Dışarıda ne yenir?


Çalışan kadın olmak zor. Hele bir de diyet yapıyorsanız ve bu diyetin adı Dukan ise desem de inanmayın :) 

Bir şeylerin zor mu kolay mı olduğu kişinin bakış açısına göre değişir. Ben de kötü taraflarını görmektense iyi taraflarını görmeye çalışıyorum. Böyle yapmaz isem mutsuz mutsuz yapılan iş den hayır göremeyeceğim kesin.
Hal böyle olunca ve şirketin yemekhanesinde her gün uygun yemek bulamayınca Gül ne yapar?
İstanbul Altunizade' de çalıştığım için yakın olan Capitol Alışveriş Merkezi' nin yolunu tutar ve vazgeçilmezi olan tavuk şişini afiyetle yer.

Bazı zamanlarda sürekli tavuk yiyor olmak sıkıcı olsa da renklendirmek benim elimde. -55 kilonun üzerine gün aşırı yemem gereken sebze kuralına rağmen tabakta gördüğünüz her şeyi silip süpürüyorum.
Bu diyetti bugüne kadar sağlıkla getirebilmemin  en büyük etkenlerinden birinin SOĞAN olduğunu düşünüyorum. Saf protein günlerinin bile bir çocuğunda sadece küçük çeyrek soğan hakkım olmasına rağmen bu kurala pek uyduğum söylenemez. Çünkü neredeyse her yemeğimi soğan ve sarımsak ile tatlandırıyorum. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder