7 Nisan 2014 Pazartesi

-56,4 :)

GÜLÜMSEME SEBEBİM



Bugün tartım yine bana gülümsedi :) Sonuç -56,4

Gelelim Dukan Gülümseme’ sinin  faydalarına :) ;

  • ·         Tansiyon ilacımı bıraktım.
  • ·         Bacaklarda dolaşım sorunu vardı ağrılarım kalmadı.
  • ·         Bel fıtığım var onlarda yaşamak zorundayım. Fakat artık kalçam çekmiyor. Daha rahat hareket ediyorum
  • ·         Bir ortamda yemek siparişi verirken çekinmiyorum. Bir şeyler yerken  “hala mı yiyorsun” bakışlarını artık hissetmiyorum.
  • ·         Yolda yürürken garip bakışlar yerine beğeni bakışları aldığımı fark ediyorum. Bu da kendimi iyi hissetmemi sağlıyor.
  • ·         Minibüste yanıma biri oturacağı zaman toplanmak zorunda kalmıyorum.
  • ·         Kiloluyken arabanın ön koltuğuna oturmamı isteyen insanlar artık bunu bana teklif edemeyecekler.
  • ·         Oturduğum her koltukta boşluk kalıyor. Ayrıca artık oturduğum sandalye, koltuk vs.. kırılırsa dalga konusu olacak boyutta değilim.
  • ·         Her mağazaya gönül rahatlığı ile girebiliyorum. “Size göre bedenimiz yok ya da büyük beden çalışmıyoruz” gibi cümleler kuran saygısız satış sorumluları ile muhatap olmak zorunda kalmıyorum.
  • ·         Saçımı kestirebiliyorum. Çünkü kısa saç zaten kilolu gösterir gibi bir derdim kalmadı.
  • ·         İradeli olduğumu düşünmezdim. Onca kiloyu nasıl almıştım. Şimdi anlıyorum artık ne istersem yapabilirim. Yeter ki isteyeyim.
  • ·          Kuaför koltuğunda aynaya bakmak işkence gelirdi. Ama artık gönül rahatlığıyla her aynaya bakabiliyorum.

Yazacak o kadar çok şey var ki… Bunlar sadece birkaç örnek. Ben 2013 4 Şubat günü kaderimi değiştirmeye adım attım. Aradan 14 ay geçti. 15.ayımın içerisindeyim. Eskiden diyet zamanları uzun gelirdi bana kim uğraşacak derdim. Kendimden her şeyden kadın olmaktan vazgeçmişim. Onca seneme yazık, kendime haksızlık etmişim.  Bu süre o kadar çabuk geçti ki inanamazsınız. İnsanların takdirleri, eksi gördükçe yaşadığınız mutluluk, kıyafetlerinizin bol gelmesi  vs. her şey o kadar güzel ki kendinizi bundan mahrum etmeyin.

Eğer aynaya baktığınızda mutlu değilseniz. Kilolarsınız sağlık problemi yaratacak boyutta ise ve kilo ile ilgili ufacık bir şey yüzünüzü asmaya sebep olursa lütfen geç kalmayın.

SİZDE DUKAN'LA GÜLÜMSEYİN :)


4 yorum:

  1. Mucize gibisin. Severek takip ediyorum. Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Harikasiniz. Irade diye ben buna derim. Sanirim boyunuz da uzun. Fiziginiz cok duzgun gorunuyor.ben de simdi bi dukan krebiyle kahvalti yapayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Boyum çok uzun değil aslında. 163 cm.

      Sil