27 Nisan 2014 Pazar

ÇOK DEĞİL 15 AY ÖNCE

ESKİ GÜL'LE SON GÜN



Eskiden yazdığım bir yazımı buldum;

"Herkese merhaba, uzun zamandır kilolarımdan kurtulmak istiyordum. Fakat bir türlü rejime başlayamamıştım. Hatta Dukan kitabını alalıda epey zaman olmuştu. Geçtiğimiz Pazartesi şirketteki kızlarla birlikte başladık. 3 kişi birden olunca daha bir sevkle bu ise bas koydum. Onların kiloları çok değil ama benim yolum epey uzun. Yazılarınızın bazılarını okudum. Bunlar gerçekten motive edici. Rejime başlamadan önceki hafta 130 kilo idim. Rejim sabahı nasıl olduysa tartı bana 128,5 gösterdi. Bende bu serüvene başlama kilomu 128,5 olarak not ettim. Hatta yediklerimi tek tek bir excel e yazıyorum. Bu gün atakta son günüm ve bu sabah tartıda kilomu 125,3 gördüm. 3 kilo vermişim. Yarını iple çekiyorum ilk isim kabak çorbası yapmak. Bundan sonra biraz yavaşlayacak kilo vermem ama yine de vazgeçmek istemiyorum. Gözümü korkutan tek şey yolumun çok uzun olması. Çünkü hedefim 60 kilo vermek." 

O günlerdeki hedefime sadece 2 kilocuk kaldı. Ama artık hedefim değiştiği için 6 kilom var. Lütfen gözünüzde büyümesin. Zaman su gibi akıp geçiyor. Dukan'in verdiği keyif paha biçilemez. 


12 yorum:

  1. Yardımcı olur musunuz bende kitap aldım ama nedir ne değildir bilmiyorum test yaptım 10kg vermem gerekiyormuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç yanıtladığı öncelikle kusuruma bakmayın ne olur. 5/10 kilo fazlası olanlar için dukan express uygun olabilir. İsterseniz onu bir inceleyin. Aşağıdaki linkte detayları bulabilirsiniz.

      http://www.dukandiyetitariflerim.com/2014/03/7-gunluk-dukan-express5-kilo-ve-altinda.html

      Sil
  2. Helal olsun be! Rekortmen!

    YanıtlaSil
  3. harikasin gercekten tek cocukla harika devam ettim ama iki cocukla bir turlu baslayamadim size masallah gercekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Allah bağışlasın. Elbette zor oluyordur. Allah kolaylık versin.

      Sil
  4. Vallahide billahide icimden gelerek alninizdan operek tebrik ediyorum sizi. Ben de 30 kg fazlam var nasi gider diye dusunurken Allah sizi cikardi karsima azminize hayran kaldim.. tekrar tebril ediyorum ben de bugun atak 1 diyorum Allah sasirtmasin.. saygilar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :) Çok teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda istediğiniz kilolara sağlıkla kavuşursunuz.

      Sil
    2. Gülcan hanımm kacla başladınız

      Sil
  5. Bende bugün başladm 01/21/2016 eyer zayıflar bu tarihe yazcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen yardm cı olurmusunuz yapa bilirmiyim

      Sil
  6. Bende bugün başladm 01/21/2016 eyer zayıflar bu tarihe yazcam

    YanıtlaSil