12 Mart 2014 Çarşamba

BİTMEZ BU TATLI KRİZLERİ

Dukanella' dan Olma Dondurma Havasında Çakma Çikolata :)



Muhteşem yüzyılı izlerken çikolata yapma aşkı ile koltuktan fırlayarak mutfağın yolunu tutan ben aşağıdaki malzemeleri küçük bir kapta çırptım. Tadına baktım tatlandırıcı çıtır çıtır ağza geliyor diye kalıba döktükten sonra şekerin erimesini istediğim için biraz fırında ısıttım sonra da doğru buzluğa. 

Bir daha ki sefer süt ve tatlandırıcıyı ocakta eriteceğim. Fırın ayrı bir tat vermediyse sanırım aynı olacaktır.


  • 1 yemek kaşığı kaşık süt tozu
  • 1 tatlı kaşığı kakao
  • 3/4 yemek kaşığı toz tatlandırıcı
  • 3 damla vanilya aroması
  • 3/4 kaşık light süt

Dizinin son reklamında merakla buzluğa yönlendim ve hala donmadıklarını görsem de daha fazla dayanamayıp 5 tanesini hüplettim. Üzerine de suyu mu içtim. 

Artık gönül rahatlığıyla uyku teyzeye gidebilirim :)

2 yorum:

  1. Bugun bende bu kaliptan gordum senin tarifini de kopyaladim telefonuma kalibi alir almaz yapcam Aynisindan eline saglik afiyet olsun :-)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sana da :)

    YanıtlaSil