17 Mayıs 2014 Cumartesi

PAMUK PİERRE DUKAN

YANIMIZDA





Doktor Pierre Dukan diyetimin 16. ayını yaşarken 16 Mayıs' da Türkiye'ye geldi. Yeni kitap tanıtımı ve Koçluk sisteminin devreye alınması ile ilgili lansman toplantısına, İstanbul'da kendi metodu ile kilo veren kişilerden oluşan bir grup ile birlikte davet edildim. Tabiki bunu Dukan Diyeti ile verdiğim kilolara borçluyum. 

Lansman sabahı tartım -59' u gösterirken bu sevincin yanı sıra, o gün 38 beden elbisemi giyerek toplantıya katılma heyecanı ile yeni bir güne merhaba demiştim. 

Daha erken bir saatte buluşma kararı aldığımız davetli arkadaşlar ile bir araya geldik. Herkes o kadar heyecanlı ve sıcak kanlıydı ki hepsini tanımaktan ayrı keyif aldım. 

Ve gelelim Dukan Amca'ma :) Ben kendisine öyle diyorum :) Fransız olmasına rağmen o kadar sıcak kanlı ve bizden biriymiş gibi davranmasını rüyamda görsem inanmazdım. Kendisini yakından görme şansını yakaladığımda  da böyle bir insanın uygulattığı yöntem ile de zayıflamış olmaktan ayrıca gurur duydum.

Hepimiz ile ayrı ayrı selamlaştı. Sarıldı. Sorduğumuz sorulara sabırla cevap verdi. Kendi ürünlerinin artık Türkiye'de 250 eczane de satışa sunulacağı bilgisini de bu vesile ile öğrenmiş olduk. Ayrıca zeytinyağ hakkı yerine 2,3 adet zeytin yiyebileceğimiz müjdesi de bende ayrı bir şenlik havası yaratmıştı :)

(Bir tatlı kaşığı zeytinyağ hakkını biz Türkler seviyor diye 2 tatlı kaşığı yiyebilirsiniz dedi ve karşılığında 7 zeytin yeme hakkı tanıdı. Fakat ben asıl olan kuralı devam ettirme taraftarı olduğum için kendimi 2,3 zeytinle sınırlandıracağım)


Kızlardan biri kendisine hediye vermişti. O sırada başka bir arkadaşımız benim verdiğim kiloyu kendisine söylediğinde elinde bulunun poşeti şaşkınlıkla düşürmüş gibi yaparak yere bıraktı :) Şaşırmıştı sanırım :) Rekor dedi :) Bu vesile ile birlikte aynı fotoğraf karesinde bulunma şansı yakaladım. 

Ayrıca yeni kitabını kişiye özel düşünceleri ile birlikte imzalayarak bizlere güzel birer hatıra bıraktı. Fransızcam olmadığı için tercüme yardımı aldım ve kitaba yazdığı cümlelerden biri bana hayran kaldığı yönündeydi. Bir kez daha gurur duymuştum. 




Ve o anlamlı günden birkaç kare....



Burada benim için yaptığı işarette gözlerden kaçmadı :) :) :)





12 yorum:

  1. abla 38 bedene mi girdin? harikasın yemin ederim, idolümsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gizem'cim. Sorma Nirvana'ya ulaştım :) Likralı ama olsun. Etikette 38 yazıyor o bile yeter :)

      Sil
  2. muhteşem bir insansın sen

    YanıtlaSil
  3. Gül hnm slmlar :) bikaç kere dukan girişimin oldu ama hep başarısız oldum pes ettim yarıda bıraktım.maalesef..şimdi yeniden başlamak istiyorum ama iki kere yapiliyormuş en fazla ben başlayabilir miyim yeniden ?

    YanıtlaSil
  4. Tabiki başlayın. Atağı uzun tutmayın yeter. Tabiki sağlıkla ilgili bir riskiniz yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hipotridim var sorun olur mu

      Sil
    2. Doktorunuza mutlaka danışarak ilerlemenizi öneririm.

      Sil
  5. Seninle gurur duyuyorum

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Gül Hanim öncelikle basarinizi tebrik ediyorum gerçekten umut veriyorsunuz :) Size danışmak istediğim bir konu var. Ben yaklaşık bir hafta önce diyete başlamaya karar verdim yulaf kepegi yerine yulaf kepegi karışımı aldım çünkü yaşadığım yer küçük ve aradığını bulmak biraz zor malesef. Iceriginde dukan a uymayan bir şey görmedim bu yüzden de diyete başladım. Dukan testte bana 6gun atak evresi vermişti bu gün 5.gundeyim. sizce ne yapmalıyım yeniden mi atak evresine baslamaliyim yoksa devam mı etmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yulaf kepeği karışımı atak evresinde kullanmıyoruz. Ayrıca seyir evresinde de sürekli kullanımı önermiyorum. Ama bu durum bünyeye göre de değişebilir. Sürekli kullanıp iyi sonuç olan kilşlerde var. Fakat sporla destekleyen kişiler. Siz kendi bünyenize göre ayarlamanız gerekir. Ayrıca Atakta kilo verebildiyseniz. Seyirden devam edin.

      Sil