31 Mayıs 2014 Cumartesi

16 AYDA NE KADAR VERDİM


DUKAN DA AYLIK KAÇ KİLO VERİLİR 



Elbette kişiye göre değişir. Bu benim serüvenim :) 

16. Ayı bitiren bir dukancı olarak son 5 ay da ara ara kaçamaklar olduğu için kilo vermem çok yavaşladı. Gerçi vücuttaki yağ oranı da azaldı sanırım ama kaçamaklarım etkisi bana göre yüzde 99

Son 2 ay için hedeflenen kilomu verebilirsem güce geçeceğim ins. Ramazan ayından çok umutluyum çünkü gecen Ramazan'da 5,8 kilo vermiştim. Sakın korkmayın Ramazan da da Dukan candır. Kaçamağı aklınızdan tamamen silerseniz kimse size onu yaptıramaz. Unutmayın ağıza atılan her Dukan a uygun olmayan nokta sizi bir adım geriye götürecek. Bunu istemeyiz değil mi 


O yüzden neymiş Dukan kaçamak kabul etmez böyle süründürürmüş.:)


14 yorum:

  1. TEBRİK EDİYORUM AZMİNİZİ HARİKA GÖZKÜYORSUNUZ :) BENDE DÜN DAHA BİR AY OLMADAN ÖNCE ALDIĞIM ELBİMİ GİYDİM. FARK ORTADAYDI ELBİSE EMANET GİBİ DURDU. BUKADARINI BEKLEMİYORDUM. ÇOK MUTLU VE UMUTLUYUM :) YOLA DEVAM 10 KİLOM KALDI :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende sizi tebrik ederim. Aynen durmak yok yola devam :)

      Sil
  2. Tebrikler. Herkes'e tavsiye ediyoruz siteni.

    YanıtlaSil
  3. Gül hanim öncelikle sizi tbrk ederim harikasin iz benim hedef kilom testte 70 çıktı ama ben suan 60 kiloyum bu arada testte cikan seyir evrem bitmeden 60 a ulaştım şimdi hedefim 58 sizce bu kilomu koruyabilirmiyim 58 olsam vucudum a zarar vermis olurmuyum bunu çok merak ediyorum tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dukan teste çıkan rakam geçmişimize göre ideal olan kilo fakat şimdiye kadar altına düşenlerde herhangi bir sağlık sorunu görmedik. Güçlendirme ve koruma hakkıyla yapılır ise tabi ki korunabilir.

      Sil
  4. Atak evresindeyim 8.gunum ve sadece 5 kilo verdim normal mi :/ cunku kitapta daha fazla verebilecegimi soyluyor. Yapan arkadasim 10 gunde 10 kilo vermisti bense 5 kilo verebildim yardimci olabilir misin ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyire devam. Herkes aynı kiloları vermeyebilir. Bünyeye göre değişebilir. Ben de atakta 3,5 kilo vermiştim. Bence çok iyi vermişsiniz.

      Sil
  5. Selülit oluşuyor mu bende çok var azaltıyor mu gül abla :-(

    YanıtlaSil
  6. Açıkçası oluyor ama vücuda ve verilen kiloya göre değişkenlik gösterebilir.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürederim ben bi ara yaptım sonra bıraktım çalışıyorum hem çocuğu kreşe hazırla hem yemek hazırla zorlamdım tekrar başlıcam bayram sonu inşallah sen çalışırken nasıl yaptın soğuk yemekten etten tiksinmiştim

    YanıtlaSil
  8. dukanı hakkıyla yapan insanlara bayılıyorum 39 kilo vermiş biri olarak birazda su dönem kendimi salmıs biri olarak :D tekrar motive oldum tatil dönüşü seyire devam

    YanıtlaSil
  9. harıkaaa muhtesem bı deyısım olmus :) sizi tebrık edıyorum benm atak evrem bıttı seyırın 2,gunundeyım hıc bı kılo kaybım yok :( 98 kıloyum ve kortızonlu ılac kullanıyorum devamlı olarak

    YanıtlaSil
  10. Kusura bakmayın geç cevap yazabildim. Seyir evresinde çok normal hemen kilo vermemeniz. Sebze yemeye başladınız ödem yapar. Eksiler gelmeye başlamıştır umarım. Sevgiler

    YanıtlaSil