22 Mayıs 2014 Perşembe

Muftakta Biri mi Var :)

 Pita Emeklerim ve Köpüklerim


İşden geldim nasıl açım. Kepek hakkım bitti bitecek ama bir kasık tolereme kuvvet patlattım bir Pita Ekmegi.

Simla' mın ellerine sağlık. 

Kırdım yanına da 2 tavuk :) Yedim gitti :)




Fırında hazır sıcaktı tatlı yapmak istedim ama tatlandırıcım azdı ve en zararsız malzemeli tatlı diye düşünerek ilk kez köpük yapmaya karar verdim. Renkleri istediğim gibi olmadı ama tadı tam da bana göreydi :)
Ben nişasta ya da süttozu koymadım.


4 yorum:

  1. merhaba ben merve sonunda güncel dukan yapan, bana bu yolda eşlik edebilecek birini buldum çok mutluyum . 12 mayısta başladığım dukan diyeti ile ilk 3 gün süren atak evresinde 2,5 kilo verdim. Şuan seyir evresindeyim ve 68 kiloyum hamile kaldığım kiloya geri döndüm çok mutluyum. Hedef 58 gitsin 10 kilo daha :)

    YanıtlaSil
  2. Ben o çıtırlari yaptim ama yumusakti boyle sunger gibi hicte adi gibi citir olmadi :D

    YanıtlaSil
  3. Az pişirmiş olabilir misiniz? Benimkilerde çok çıtır değildi ama ben yumuşak seviyorum :)

    YanıtlaSil